Kvaliteedi tagamise tingimused

Täiendkoolitusasutus Agilemasters OÜ, registrikood 14662744, on kantud Eesti Hariduse Infosüsteemi Täiskasvanute Täienduskoolitusasutusena (Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr. 258718).

Üldsätted

  • Agilemasters OÜ (edaspidi AM) korraldab täiskasvanutele suunatud tööalast täiendkoolitust.
  • AM lähtub oma tegevuses täiskasvanute koolituse seadusest, täiskasvanute täienduskoolituse kvaliteedi tagamise juhendmaterjalist täiskasvanute täienduskoolitusasutustele, juhendmaterjalist täienduskoolituse õppekava koostamiseks, täiendkoolituse standardist ja ettevõtte kehtestatud õppekorralduse alustest.
  • Täiendkoolitused toimuvad õppetööks sobivates ruumides. Asutusesisesed koolitused viiakse läbi koolituse tellija ruumides või renditavates ruumides.
  • Õppetöö toimub aastaringselt. Koolitused toimuvad koolituskalendri alusel.
  • Koolituse mahtu arvestatakse akadeemilistes tundides, kus üks akadeemiline tund on 45 minutit.
  • Koolitused toimuvad valdavalt grupikoolitusena. Individuaalõppe puhul viiakse koolitus läbi õppija vajadustest lähtuva individuaalse õppekava alusel.
  • Õppetöö toimub eesti või inglise keeles.
  • Õppetöö toimub vastavalt koolituste ajakavale, mille leiab AM kodulehelt.
  • AM ei vastuta koolitusel osalejate tervisliku seisundi ja võimalike vigastute eest.

Koolitajate kvaliteedi tagamine

  • Koolituste läbiviimiseks kasutatakse oma valdkonnas tunnustatud koolitajaid, kellel on nii teoreetiline kui ka praktiline erialane kompetentsus.
  • Koolitajad tegelevad regulaarselt erialase ning koolitusalase enesetäiendamisega.
  • AM ei vastuta lektori esinemisoskustest tulenevast kahjust osalejale.

Õppekavade kvaliteedi tagamise alused

  • Õppekavade koostamisel lähtutakse Eesti ettevõtete ja nende töötajate täiendõppe vajadustest ning neid muudetakse jooksvalt lähtudes ettevõtete täiendõppe vajadustest ja muutustest tööelus ning seadusandluses.
  • Õppekavade koostamisel lähtutakse muuhulgas ka toimunud koolituste tagasisidest ja osalejate vajadusest saada teadmisi ja oskusi töö paremaks korraldamiseks.
  • Õppetöös kasutatakse kaasaegseid meetodeid ning lähtutakse konkreetse koolitusgrupi soovist ning tasemest.

Õppekeskkonna kvaliteet

  • AM õppetöö toimub üldjuhul kaasaegsetele nõuetele vastavates koolitusruumides. Täiendkoolitused võivad toimuda ka ebatraditsioonilisemates kohtades, kui seda nõuab koolituse sisu ja vorm.
  • AM tagab igale õigeaegselt registreerunud osalejale koolitusmaterjalid paberikandjal või elektroonselt.
  • AM täiendkoolituste lõuna ja kohvipauside olemasolu sõltub koolitustest. Täpsem info on iga koolituse juures. Asutusesiseste koolituste puhul kohvipaus ja lõuna ei sisaldu hinnas, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
  • AM kasutatavates koolitusruumides võib Interneti kasutamise võimalus olla erinev.
  • Õpperuumid on varustatud kaasaegsete koolitusvahenditega (dataprojektor, tahvel, markerid, kirjutusvahendid, märkmepaberid jm).
  • AM koolitusgruppide suurused on erinevad ja sõltuvad konkreetsest koolitusest.

Kliendisuhtlus

  • Klienditeeninduse keel on eesti keel, vastavalt vajadusele ka inglise keel.
  • Klienditeeninduse kontaktandmed on märgitud AM kodulehel. Vastame üldjuhul nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.
  • Lisakanalina on võimalik ühendust võtta ka AM Facebooki või LinkedIn konto kaudu.
  • Pretensioonide ja küsimuste korral palume pöörduda AM klienditeeninduse poole.

Täienduskoolituste tagasiside kogumise kord

  • Iga koolituse järgselt kogub AM osalejatelt tagasiside koolituse korralduse, ruumide, koolitaja ja õppe sisu kohta. Osalejad saavad teha ettepanekuid koolituste paremaks muutmise kohta. Pikemate koolituste puhul kogutakse tagasisidet ka koolituste kestel. AM küsib tagasisidet ka koolitajatelt.
  • Tagasisidet on võimalik esitada anonüümselt.
  • Tagasiside küsitakse üldjuhul elektroonselt.
  • Tagasiside küsimisel kasutakse selgelt sõnastatud hindamisskaalasid ja ka avatuid küsimusi erinevate tasandite hindamiseks (reaktsioon,õppimine,kasutamine, mõju ja tulemused).
  • Vastavalt tagasisidele viiakse sisse vastavad muudatused ja täiendused, et hoida õppekavade, koolitajate ja õppekorralduse kvaliteeti.

Privaatsusreeglid, isikuandmete töötlemine.

AM privaatsusreeglid ja isikuandmete töötlemise reeglid leiab meie kodulehelt aadressil: link kodulehele

Vaidluste lahendamise kord

AM ja osaleja või koolitaja vahel tekkinud eriarvamused või vaidlused lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui tekkinud erimeelsusi ei õnnestu lahendada läbirääkimistega, lahendatakse vaidlus Tartu maakohtus.

Täiendav info: +372 56 483 110 [email protected]